Referenties en portfolio
"Op het snijvlak tussen organisator, projectmanager en initiator is Annemarie op haar best. Ze neemt verantwoordelijkheid en is resultaatgericht. Ze snapt het stakeholderveld en maakt het verschil door de manier waarop: energiek, gedreven en met verbinding. Een plezier om mee te werken en een vitale spil in de organisatie."
Robert Voogt, Directeur Organisatieontwikkeling PGGM Pensioenbeheer
Samengewerkt in de rol van directeur Voogt Pijl & Partners en Head of Consulting bij Delta Capita
"Ik heb het voorrecht gehad om samen te werken met Annemarie als mijn manager, en het was een zeer waardevolle ervaring. Ze combineert strategisch inzicht met een persoonlijke benadering, waardoor ze niet alleen een uitstekende leider is, maar ook een geweldige sparringpartner. Annemarie weet altijd de juiste vragen te stellen en stimuleert groei en innovatie binnen het team. Haar vermogen om mensen te motiveren en tegelijkertijd ruimte te bieden voor eigen ontwikkeling, maakt haar een manager die je inspireert en waarbij je het beste uit jezelf haalt. Ik kijk met veel plezier terug op onze samenwerking!"
Nino Koopman, Finance Manager BauWatch Nederland
Samengewerkt in de rol van Finance Manager bij Delta Capita
"Annemarie heeft niet alleen rust en structuur gebracht in de HR-organisatie, maar ook richting op strategisch niveau. Jouw vermogen om de menselijke kant te verbinden met de organisatiedoelen heeft echt het verschil gemaakt.
Ik kan Annemarie van harte aanbevelen aan iedere organisatie die op zoek is naar een ervaren professional die beweging brengt én duurzame verbinding weet te creëren."
Matthieu Moons, CEO fonQ.nl
Samengewerkt in de rol van CEO bij fonQ.nl
"Annemarie heeft de operationele HR processen opgepakt zodat de verloning, verzuim en onboarding weer onder controle was. Daarna heeft zij een plan van aanpak gemaakt om structureel de on- en offboarding van personeel te verbeteren en dit ook geïmplementeerd. Tenslotte heeft Annemarie een project opgezet om besluitvorming te kunnen doen over het wel of niet vervangen van Afas.
Annemarie is zeer toegankelijk voor iedereen in het bedrijf, communiceert helder en komt afspraken na. Wat is als leidinggevende prettig vond aan de samenwerking is dat je haar een opdracht kan geven en zij dit zelfstandig oppakt, terugkoppelt, afstemming zoekt en uitvoert.
Zij is een sterke HR professional en beveel haar ten zeerste aan. Zij is iemand die orde op zaken krijgt en veranderingen weet door te voeren."
Natascha Jacobs - van Nieuwenburg - interim CEO - CFO - CRO
Samengewerkt in de rol van CFO bij fonQ
Portfolio
Interim HR Business Partner
Als Interim HR Business Partner verantwoordelijk voor het op orde krijgen van de HR organisatie en diverse verbeter- en reorganisatie trajecten. Centrale thema's: HR Operations, onboarding, offboarding, digitalisering medewerkersbeleid en communicatie, verzuimbegeleiding en de begeleiding van reorganisaties en herstructurering.
E-Commerce - Retail - Internationaal
Interim lead HR en Bedrijfsvoering
Voor een non profit organisatie in scale up fase verantwoordelijk voor de ontwikkeling en structurering van de HR organisatie en Bedrijfsvoering. Centrale thema's: HR Operations, onboarding, offboarding, beleidsvorming en het professionaliseren van de algehele bedrijfsvoering.
Scale up - Non Profit - Zorgorganisatie
Manager HR en Bedrijfsvoering
Als Manager HR en Bedrijfsvoering en lid van de Executive Committee budgettair en operationeel verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en dagdagelijkse aansturing van de afdelingen Recruitment, HR, (regionale) Marketing, Finance, Business Administration en Facility Management van een internationale scale-up organisatie in de financiële dienstverlening.
Verantwoordelijk voor het bepalen en behalen van de jaardoelstellingen gebaseerd op (global) organisatie doelstellingen en de vertaling naar tactisch, operationeel niveau.
Scale up - Zakelijke dienstverlening - Consultancy - Global
Manager HR en Backoffice
Als Manager Bedrijfsvoering en MT lid verantwoordelijk voor het opzetten en ontwikkelen van de bedrijfsvoering voor een consultancy kantoor. Vanuit de positie waarin de bedrijfsvoering nog bij de eigenaren belegd was, een professionele betrouwbare bedrijfsvoering gerealiseerd.
Verantwoordelijk voor de professionaliteit van de organisatie en het nemen van een centrale rol in de onderlinge verbinding; het creëren van een thuisbasis voor medewerkers.
MKB - Consultancy - Financiële Dienstverlening
Verantwoording en Bedrijfsvoering voor non profit / zorg organisatie
Voor een landelijke stichting in de non-profit verantwoordelijk voor het opzetten en faciliteren van een correcte verantwoording van de verleende subsidie, budgetbewaking en bedrijfsvoering van het project.
Non-profit - Landelijke Stichting - Zorgorganisatie
Interim teamcoach en projectleider
Voor diverse zakelijke dienstverleners in het MKB verantwoordelijk voor de begeleiding en realisatie van de strategisch opgestelde roadmap. Centrale thema's: projectmanagement, team begeleiding, bedrijfsvoering en HR Operations.
MKB - Financiële Dienstverlening